Sobota, 25 marca 2017

Rozlicz się z Fiscusem w Focus Mall w Bydgoszczy

Już w najbliższy weekend zapraszamy na bezpłatne konsultacje dotyczące składania rocznych zeznań podatkowych PIT za 2013 rok. W sobotę oraz niedzielę od godz. 12:00 do 18:00 specjaliści z Urzędu Skarbowego będą pomagali wszystkim zainteresowanym wypełnić PIT. Urzędnicy udzielą porad, odpowiedzą na pytania związane ze składaniem deklaracji podatkowych i wskażą, z jakich ulg warto skorzystać. Stanowisko zlokalizowane będzie na parterze galerii w pobliżu sklepów Mango, Zara, H&M.


http://m.7dni.pl/2014/03/orig/188c9-305870.jpg


Pracownicy Administracji Podatkowej odpowiedzą na Państwa pytania i wątpliwości związane
z wypełnieniem zeznania podatkowego, a także wyjaśnią zasady korzystania z ulg i odliczeń.
Na specjalnie stworzonych stanowiskach komputerowych pomogą wypełnić i na miejscu wysłać zeznanie podatkowe za 2013 rok do właściwego urzędu skarbowego.

Aby skorzystać z tej możliwości wystarczy przynieść:
• informacje o uzyskanych w 2013 roku dochodach (np. PIT-11, PIT-40, PIT-8C),
• nr PESEL dziecka, w przypadku korzystania z ulgi prorodzinnej,
• dokumenty potwierdzające odliczenia,
• dowód osobisty lub inny urzędowy dokument stwierdzający tożsamość,
• w przypadku chęci przekazania 1% podatku na rzecz organizacji pożytku publicznego (OPP) – nr KRS wybranej organizacji, oraz
• wysokość kwoty przychodu (ogółem) wykazanej w zeznaniu podatkowym za rok 2012
(np. kopia zeznania za 2012 r.)


Rozliczenie przez internet – szybki, bezpłatny i nowoczesny sposób na złożenie zaznania!
Punkt będzie obsługiwać wszystkich Podatników, niezależnie od tego, w którym urzędzie skarbowym się rozliczają. Urzędnicy nie będą przyjmować zeznań podatkowych w formie papierowej!


Zasady organizacji stoiska Administracji Podatkowej w Focus Mall

1. Administracja Podatkowa zapewnia osobom odwiedzającym galerię:
a. Pomoc i asystę w wysłaniu deklaracji podatkowej przez Internet w systemie e-deklaracje (stoisko nie zapewnia przyjmowania deklaracji papierowych)
b. Informacje o zasadach rozliczeń podatkowych, obowiązujących ulgach, odliczeniach prawach i obowiązkach podatnika itp. (Stoisko nie zapewnia usług doradztwa podatkowego.

2. Administracja podatkowa zapewnia obsługę stoiska w dniach 21-23 marca 2014 r. w godzinach 12:00 - 18:00

3. Stoisko administracji podatkowej zapewnia 2 stanowiska komputerowe z dostępem do Internetu (komórkowy) do wysyłania e-deklaracji oraz drukarkę do wydruku kopii zeznania i urzędowego poświadczenia odbioru.

4. Stoisko będzie obsługiwane w wyznaczonych godzinach otwarcia, przez minimum 2 pracowników administracji podatkowej.

5. W sytuacji dużego zainteresowania funkcjonowaniem stoiska i możliwego przekroczenia godzin otwarcia, pracownicy administracji podatkowej, wyznaczą koniec kolejki, obsłużą bieżących klientów, a pozostałe osoby zaproszą na kolejny dzień , lub do skorzystania z innych, podobnych usług świadczonych przez administrację podatkową w urzędach skarbowych oraz w innych wyznaczonych punktach obsługi.

6. W trakcie trwania akcji, pracownicy administracji podatkowej mogą wręczać wybranym osobom korzystającym ze stoiska broszury informacyjne administracji podatkowej oraz drobne gadgety promocyjne (długopis, smycz, balony z logo AP)

7. Z uwagi na bezpieczeństwo danych podatników, które objęte są tajemnicą skarbową, wyposażenie informatyczne stanowiska będzie przez administrację podatkową każdorazowo montowane przed rozpoczęciem pracy (nie wcześniej niż 1 godzina) i demontowane (nie później niż 30min.) po zakończeniu pracy stanowiska.